Споживання води компанією ŠKODA знизилося до рівня 2010 року; протягом цього періоду виробництво збільшилося на 25 відсотків.


  • ​​40% загального споживання води ŠKODA переробляється
  • ŠKODA готує подальше розширення найсучаснішої технології для раціонального виробництва
  • Стратегія «GreenFuture» об'єднує діяльність і головні цілі компанії в сфері захисту навколишнього середовища.


Вода є важливим компонентом у виробництві транспортних засобів, яка використовується в процесі миття і фільтрації, а також в численних системах охолодження. Протягом багатьох років ŠKODA розробляє інноваційні технології та концепції для раціонального використання водних ресурсів. Під час виготовлення транспортних засобів виробник використовує спеціальні заходи, які запобігають непропорційному збільшенню споживання води і попереджають про можливі витоки. У лакувальних цехах сучасні системи фільтрації переробляють стічні води і рециркулируют їх. Очікується, що в майбутньому більш досконала система очищення, в якій використовуються тонкі мембранні фільтри, ще більше знизить потребу в прісній воді. ŠKODA має намір заощадити ще 60 000 кубометрів води, що відповідає чотирьом відсоткам всього річного споживання.

Співробітники ŠKODA також сприяють захисту навколишнього середовища. На внутрішньому порталі «Green Z.E.B.R.A» регулярно висуваються пропозиції, що стосуються екологічно чистої діяльності.

Ці заходи покращують екологічний баланс для компанії: з 2013 року заощаджується понад 1,6 млн. євро щорічно, завдяки раціональному використанню ресурсів, матеріалів і енергії.

Споживання води на один побудований автомобіль скоротилося на 32 відсотки в порівнянні з 2010 роком. У наступному році ŠKODA має намір і далі поліпшувати цю цифру і економити 35 відсотків.

Кожні два роки ŠKODA розкриває свої цілі і дії, пов'язані з охороною навколишнього середовища, в звіті про сталий розвиток. У ньому обговорюються всі три напрямки стратегії ŠKODA «GreenFuture»: наприклад, «GreenProduct» займається розробкою транспортних засобів, які є якомога більш екологічно чистими - з точки зору потреб в паливі, а також матеріалів і можливостей повторного використання. З «GreenRetail» бренд просуває екологічні операції в своїх представництвах і майстернях. А «GreenFactory» об'єднує всі види діяльності, які допомагають економити ресурси в процесі виробництва.​

Останні новини