Партнерство з Cirque du Soleil

21. července 2019
Розваги поєднались з автомобільним бізнесом. ŠKODA розширює свій вплив та прихильність, уклавши партнерство зі всесвітньо відомим Cirque du Soleil.

Канадська компанія з живими розважальними програмами відома у всьому світі своїми захоплюючими шоу та винятково талановитими артистами. Понад 180 мільйонів глядачів переглядали шоу Cirque du Soleil з моменту його створення трохи більше 30 років тому. Цього року Cirque du Soleil здійснить подорож по всьому світу з 10 різними шоу, багато з яких пройдуть на важливих ринках для ŠKODA в Європі. Крім того, Cirque du Soleil збирається з туром до Китаю пізніше цього року.

Співпраця бренду з відомою розважальною компанією Cirque du Soleil відкриває нові можливості для охоплення мільйонів потенційних нових клієнтів для ŠKODA. Cirque du Soleil має глобальну фан-базу, майже 10 мільйонів підписників у соціальних мережах та понад одинадцяти міліонні глядачів щороку. Традиційний чеський бренд стане невід’ємною частиною рекламної кампанії Cirque du Soleil на зовнішніх носіях, у друкованій продукції, телерекламі та в мережі інтернет Cirque du Soleil. Партнерство заключено до 2021 року, включає в себе масштабні маркетингові кампанії та ексклюзивні VIP активності, такі як тури за куліси, зустрічі з артистами та рекламні кампанії пов’язані з Лас-Вегасом. Cirque du Soleil є резидентом Лас-Вегасу з різними шоу вже 20 років.

Своїми шоу Cirque du Soleil переносить глядачів у неперевершений фантастичний світ із акробатикою світового рівня, вражаючою хореографією та захоплюючими персонажами, що дивують та радують. Канадська шоу компанія постійно створює нові шоу, що сповнені інноваціями, та представляють їх у всьому світі. Cirque du Soleil - одна з найбільших та впливових компаній у сфері розважальних шоу у світі.

Бренд ŠKODA характеризуються "Simply Clever" концепцією. Автомобілі чеського виробника, як і "Цирк Сонця", знову і знову надихає свою аудиторію. Крім того, обидві компанії поєднують інженерну точність та стандарти високої якості. Від сценографії та технічного оснащення до художньої ідеї вистави Cirque du Soleil спрямовані на абсолютну досконалість. ŠKODA відповідає таким же високим стандартам автомобілебудування.

Засновники ŠKODA та Cirque du Soleil також мають багато спільного. Піонери мобільності Вацлав Лаурін та Вацлав Клемент із Богемії вирізнялися інноваційністю та унікальними для свого часу рішеннями, завдяки чому вони неодноразово підкорювали новий технологічні вершини. Так само і засновник Cirque du Soleil Гая Лаліберте. З групи з 20 вуличних виконавців у 1984 році, вдосконалюючи свою майстерність Cirque du Soleil виріс у світового лідера. Сьогодні в Cirque du Soleil працює понад 4000 співробітників, у тому числі 1300 артистів з майже 50 різних країн.

ŠKODA активно співпрацює з брендами та приймає участь у спонсорських проектах та кампаніях. Традиційно ŠKODA підтримує різні види спорту: хокей, велоспорт, мотоспорт, вони є стовпами спонсорської стратегії бренду. ŠKODA в Чехії є партнером численних великих культурних заходів та є одним з найбільших пропагандистів культури в Чехії. В даний час бренд розширює свої глобальні спонсорські зобов'язання, що тепер включати в себе широкомасштабну співпрацю з Cirque du Soleil.

 

Останні новини