Продажі автомобілів SKODA на світовому ринку знову збільшилися. SKODA вдалося отримати значний приріст продажів у Західній і Центральній Європі, Китаї та Індії. За підсумками травня продажі марки зросли на 1,5% - було продано 92 500 автомобілів (травень 2014: 91200). Таким чином, цей травень став найкращим за всю 120-річну історію марки. Новинка ŠKODA Fabia продовжує стрімко набирати популярність серед клієнтів - ​обсяг продажів цієї моделі в Європі збільшився на 35,3%.

У Західній Європі приріст продажів ŠKODA в травні склав 1,9% - до 38 600 автомобілів (травень 2014: 37900). У Німеччині, на своєму другому найсильнішому ринку ŠKODA продовжує залишатися безумовним лідером серед інших брендів-імпортерів, приріст продажів марки в травні склав 0,9%, клієнтам було продано 14 000 автомобілів (травень 2014: 13800). ŠKODA також досягла двозначного зростання в Іспанії (2400 одиниць; + 34,7%), Італії (1 600 одиниць; + 25,7%), Швеції (1 500 одиниць; + 28,8%), Ірландії (400 одиниць; + 26,0%) та Португалії (400 одиниць; + 48,5%).

У Східній Європі, в травні ŠKODA реалізувала 7000 автомобілів (травень 2014: 10400). Незважаючи на непрості умови, частка марки в регіоні зросла до 4,6% (травень 2014: 4,5%). Двозначний приріст продажів автомобілів SKODA зафіксований в Румунії (900 одиниць; + 30,8%), Казахстані (500 одиниць; + 85,8%) та Боснії (200 одиниць; + 50,0%).

У Центральній Європі ŠKODA також знову демонструє відмінні показники. Продажі марки в регіоні в травні збільшилися на 13,5% до 15 000 автомобілів (травень 2014: 13200). За перші п'ять місяців 2015 року частка ринку ŠKODA зросла до 21,5%, в порівнянні з 20,3% за аналогічний період минулого року. У Чехії продажі зросли на 24,2% до 7200 одиниць (травень 2014: 5800). ŠKODA досягла двозначного зростання в Польщі (4400 одиниць; + 11,1%), Словаччині (1 600 одиниць; + 10,9%) та Словенії (600 одиниць; + 21,5%).

У Китаї марка також продовжила укріплювати позиції. Продажі автомобілів SKODA в травні збільшилися на 1,8% до 23 600 одиниць (травень 2014: 23200). Особливою популярністю в цьому регіоні користується ŠKODA Octavia, - тільки в травні продажі цієї моделі клієнтам зросли на 69,4%.

В Індії бренд реалізував 1300 одиниць, що на 46,2% більше, ніж у травні 2014 (900 одиниць). SKODA вдалося домогтися істотного приросту в Туреччині (2 200 одиниць; + 75,5%), Ізраїлі (1 900 одиниць; + 38,2%), Єгипті (900 одиниць; + 169,1%) і Австралії (400 одиниць; + 10,1%).

Продажі ŠKODA в травні 2015 року (в одиницях, округлені, за моделями; +/- порівняно з травнем 2014):

ŠKODA Octavia (37500; + 14,3%)

ŠKODA Rapid (17900)

ŠKODA Fabia (17800; + 21,2%)

ŠKODA Yeti (7800)

ŠKODA Superb (6000)

ŠKODA Roomster (2300)

ŠKODA Citigo (тільки в Європі: 3300)

Останні новини